





Kampanie reklamowe Google ADS
Kampanie Google Ads to najpopularniejszy i najskuteczniejszy sposób reklamy w wyszukiwarce Google. Jest to doskonała forma szybkiego dotarcia do potencjalnych klientów poszukujących konkretnych usług lub produktów. Reklamy wyświetlają się w najbardziej zauważalnych miejscach tj. pierwsza pozycja w wynikach wyszukiwania lub w formie banerów graficznych. Żeby jednak znaleźć się na górze strony decyduje o tym kilka czynników tj. dobór słów kluczowych, jakość reklamy, cena, budżet oraz konkurencja, którą przy tworzeniu reklamy analizujemy.

Kampanie reklamowe Google ADS
Kampanie Google Ads to najpopularniejszy i najskuteczniejszy sposób reklamy w wyszukiwarce Google. Jest to doskonała forma szybkiego dotarcia do potencjalnych klientów poszukujących konkretnych usług lub produktów. Reklamy wyświetlają się w najbardziej zauważalnych miejscach tj. pierwsza pozycja w wynikach wyszukiwania lub w formie banerów graficznych. Żeby jednak znaleźć się na górze strony decyduje o tym kilka czynników tj. dobór słów kluczowych, jakość reklamy, cena, budżet oraz konkurencja, którą przy tworzeniu reklamy analizujemy.

Co składa się na skuteczność reklamy w Google ADS ?
Słowa kluczowe
Jakoś reklamy
Opłaty za kampanie
Harmonogram
Lokalizacja
Kampanie reklamowe LinkedIn ADS
LinkedIn Ads to dedykowana forma reklamy dla platformy społecznościowej LinkedIn. Dzięki przemyślanej i dobrze zaplanowanej strategii możesz stworzyć kilka form reklamy, mających na celu zwiększenie świadomości marki, jak również ściągnięcie ruchu na swoją stronę www wraz z ruchem na profilu firmowym Linkedin. Cechą szczególną którą wyróżnia się reklama na LinkedIn ADS, to możliwość dotarcia do określonej grupy odbiorców w różnych sektorach przemysłu czy usług, a nawet konkretnych firm. Przyjmijmy, że chcesz trafić do menadżerów wyższego szczebla, dyrekcji a nawet zarządu, to w przypadku reklama na Linkedin jest to możliwe! Reklama ta może być wyświetlana dla tak określonej grupy docelowej. Warto wiedzieć, że koszt reklamy jest zwykle niższy niż w Google Ads, ale oczywiście zależy to od rodzaju i zasięgu kampanii. Posiadamy doświadczenie w kampaniach krajowych i zagranicznych w przypadku Linkedin.




Kampanie reklamowe LinkedIn ADS
LinkedIn Ads to dedykowana forma reklamy dla platformy społecznościowej LinkedIn. Dzięki przemyślanej i dobrze zaplanowanej strategii możesz stworzyć kilka form reklamy, mających na celu zwiększenie świadomości marki, jak również ściągnięcie ruchu na swoją stronę www wraz z ruchem na profilu firmowym Linkedin. Cechą szczególną którą wyróżnia się reklama na LinkedIn ADS, to możliwość dotarcia do określonej grupy odbiorców w różnych sektorach przemysłu czy usług, a nawet konkretnych firm. Przyjmijmy, że chcesz trafić do menadżerów wyższego szczebla, dyrekcji a nawet zarządu, to w przypadku reklama na Linkedin jest to możliwe! Reklama ta może być wyświetlana dla tak określonej grupy docelowej. Warto wiedzieć, że koszt reklamy jest zwykle niższy niż w Google Ads, ale oczywiście zależy to od rodzaju i zasięgu kampanii. Posiadamy doświadczenie w kampaniach krajowych i zagranicznych w przypadku Linkedin.
Co warto wiedzieć o reklamach Linkedin ADS
Przed pójściem do LinkedIn Ads należy określić cele kampanii oraz swoją grupę docelową, tak aby kampania była skuteczna i przynosiła zamierzone efekty.
LinkedIn Ads oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy displayowe, reklamy InMail oraz reklamy sponsorowane. Każdy z nich ma swoją specyfikę i najlepiej dostosować go do celów kampanii.
LinkedIn Ads oferuje różne opcje budżetowe, w tym CPC (koszt za kliknięcie), CPM (koszt za wyświetlenie), a także budżet ustalany za okres tygodniowy lub miesięczny.
LinkedIn Ads oferuje narzędzia do analizy skuteczności kampanii, które pozwalają na śledzenie liczby kliknięć, wyświetleń, konwersji, a także ROI (zwrot z inwestycji).
LinkedIn Ads oferuje również funkcję automatycznego dostosowywania reklam do profilu użytkownika, co może wpłynąć na skuteczność kampanii.
LinkedIn dopuszcza płatność zarówno za wyświetlenie reklamy mierzalne w CPM (koszt za wyświetlenie) jak również za kliknięcie w reklamę (CPC).


Kampanie reklamowe Facebook ADS
Facebook Ads to system reklamowy Facebooka, który umożliwia dystrybucję reklam na Facebook-u oraz Instagramie. Treście sponsorowane, które są wyświetlane na tej platformie społecznościowej są eksponowane użytkownikom mediów społecznościowych jako reklama lub informacja o interakcjach innych użytkowników w postaci kliknięcia w „Lubie to!”. Reklamy ADS na Facebooku należą raczej to najtańszej formy promocji w obszarze reklam ADS. Warto jednak podkreślić, że w zależności od celów kampanii, reklamy Facebooka potrafią być skuteczne! Wymaga to jednak cierpliwości, ponieważ dobrze zaplanowana kampania powinna trwać przynajmniej 4 miesiące, dzięki takiej perspektywie czasowej jesteśmy w stanie realnie ocenić skuteczność reklamy. Wartym podkreślenia jest zjawisko, w którym to dzięki reklamie pozyskujemy polubienia profilu firmowego oraz obserwujących, którzy aktualnie mogą nie skorzystać z reklamowanej przez nas usługi lub produktu, ale nie wykluczone, że mogą oni stworzyć zaangażowanie w przyszłości co realnie przełożyć się może na sprzedaż, dlatego reklama Facebook ADS jest wartościową formą zwiększenia zasięgów.
Co warto wiedzieć o reklamach Facebook ADS
Facebook Ads umożliwia dokładne targetowanie grupy odbiorców, według wieku, płci, lokalizacji, zainteresowań, a nawet zachowań.
Facebook Ads oferuje wiele różnych formatów reklam, takich jak obrazy, wideo, karuzele i reklamy dynamiczne.
Facebook Ads oferuje wiele narzędzi analizy danych, które pomagają w lepszym zrozumieniu grupy docelowej i dostosowaniu kampanii marketingowej.
Facebook Ads oferuje różne rodzaje płatności, takie jak CPC (koszt za kliknięcie), CPM (koszt za tysiąc wyświetleń) i CPA (koszt za akcję),
Facebook Ads oferuje możliwość retargetingu, czyli ponownej reklamy, aby dotrzeć do osób, które już miały kontakt z Twoją stroną lub produktem.
Facebook Ads daje wiele możliwości w zakresie kreatywności, w tym tworzenie własnych reklam w aplikacji
Kampanie reklamowe YouTube ADS
YouTube ADS to kolejny obszar stosowania reklam, który potrafi być wyjątkowo skuteczny. Szczególną cechą reklamy na YouTube jest to, że potrafi być jedną z najlepszych sposobów na dotarcie do szerokiej publiczności za pomocą materiału wideo. Jak podaje serwis YouTube, miesięcznie z jego zasobów korzysta blisko 1,5 miliarda użytkowników na świecie, a w samej Polsce ok 25 mln widzów. Nie ma więc wątpliwości, że tak duża społeczność w jednym miejscu w Internecie daje niemal nieograniczone możliwości reklamodawcom. Obecnie krótkie wideo przed filmem może dystrybuować każdy, więc jest o co walczyć. Jeśli chodzi o reklamę wideo to dobrze, jeśli długość filmu mieści się w granicach 30-60 sekund, ponieważ takie video są z reguły najskuteczniejsze w przypadku serwisu YT.




Kampanie reklamowe YouTube ADS
YouTube ADS to kolejny obszar stosowania reklam, który potrafi być wyjątkowo skuteczny. Szczególną cechą reklamy na YouTube jest to, że potrafi być jedną z najlepszych sposobów na dotarcie do szerokiej publiczności za pomocą materiału wideo. Jak podaje serwis YouTube, miesięcznie z jego zasobów korzysta blisko 1,5 miliarda użytkowników na świecie, a w samej Polsce ok 25 mln widzów. Nie ma więc wątpliwości, że tak duża społeczność w jednym miejscu w Internecie daje niemal nieograniczone możliwości reklamodawcom. Obecnie krótkie wideo przed filmem może dystrybuować każdy, więc jest o co walczyć. Jeśli chodzi o reklamę wideo to dobrze, jeśli długość filmu mieści się w granicach 30-60 sekund, ponieważ takie video są z reguły najskuteczniejsze w przypadku serwisu YT.
Co warto wiedzieć o reklamach YouTube ADS
Można stosować różne formaty reklamowe, takie jak reklamy TrueView, Display Ads, In-stream Ads, Overlay Ads czy Sponsored Cards.
Reklamy YouTube pozwalają na precyzyjne targetowanie, które wykorzystuje wiele danych, takich jak demografia, zainteresowania i zachowania użytkowników.
Można wykorzystać swój kanał na YouTube do promocji swojego produktu lub usługi, poprzez opublikowanie filmów związanych z marką i promowanie ich w ramach kampanii reklamowej.
Reklamy na YouTube pozwalają na dostosowanie budżetu do potrzeb firmy. Można kontrolować wydatki i decydować, ile jest gotowe przeznaczyć na kampanię, a w zależności od formatu reklamy, płacić tylko za rzeczywiste kliknięcia czy wyświetlenia.
YouTube również oferuje możliwość retargetingu, czyli ponownej reklamy na określoną grupę użytkowników, którzy weszli w interakcję z Twoją stroną lub produktem.
Reklamy YouTube są skuteczne, ponieważ pozwalają dotrzeć z przekazem do milionów użytkowników platformy, którzy regularnie korzystają z serwisu. Można zatem zyskać uznanie wśród potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż swojego produktu lub usługi, jak również stworzyć pozytywny odbiór naszej marki.