Kampanie reklamowe Google ADS

Kampanie Google Ads to najpopularniejszy i najskuteczniejszy sposób reklamy w wyszukiwarce Google. Jest to doskonała forma szybkiego dotarcia do potencjalnych klientów poszukujących konkretnych usług lub produktów. Reklamy wyświetlają się w najbardziej zauważalnych miejscach tj. pierwsza pozycja w wynikach wyszukiwania lub w formie banerów graficznych. Żeby jednak znaleźć się na górze strony decyduje o tym kilka czynników tj. dobór słów kluczowych, jakość reklamy, cena, budżet oraz konkurencja, którą przy tworzeniu reklamy analizujemy.

Kampanie reklamowe Google ADS

Kampanie Google Ads to najpopularniejszy i najskuteczniejszy sposób reklamy w wyszukiwarce Google. Jest to doskonała forma szybkiego dotarcia do potencjalnych klientów poszukujących konkretnych usług lub produktów. Reklamy wyświetlają się w najbardziej zauważalnych miejscach tj. pierwsza pozycja w wynikach wyszukiwania lub w formie banerów graficznych. Żeby jednak znaleźć się na górze strony decyduje o tym kilka czynników tj. dobór słów kluczowych, jakość reklamy, cena, budżet oraz konkurencja, którą przy tworzeniu reklamy analizujemy.

Co składa się na skuteczność reklamy w Google ADS ?

Słowa kluczowe

Jakoś reklamy

Opłaty za kampanie

Harmonogram

Lokalizacja

Kampanie reklamowe LinkedIn ADS

LinkedIn Ads to dedykowana forma reklamy dla platformy społecznościowej LinkedIn. Dzięki przemyślanej i dobrze zaplanowanej strategii możesz stworzyć kilka form reklamy, mających na celu zwiększenie świadomości marki, jak również ściągnięcie ruchu na swoją stronę www wraz z ruchem na profilu firmowym Linkedin. Cechą szczególną którą wyróżnia się reklama na LinkedIn ADS, to możliwość dotarcia do określonej grupy odbiorców w różnych sektorach przemysłu czy usług, a nawet konkretnych firm. Przyjmijmy, że chcesz trafić do menadżerów wyższego szczebla, dyrekcji a nawet zarządu, to w przypadku reklama na Linkedin jest to możliwe! Reklama ta może być wyświetlana dla tak określonej grupy docelowej. Warto wiedzieć, że koszt reklamy jest zwykle niższy niż w Google Ads, ale oczywiście zależy to od rodzaju i zasięgu kampanii. Posiadamy doświadczenie w kampaniach krajowych i zagranicznych w przypadku Linkedin.

Kampanie reklamowe LinkedIn ADS

LinkedIn Ads to dedykowana forma reklamy dla platformy społecznościowej LinkedIn. Dzięki przemyślanej i dobrze zaplanowanej strategii możesz stworzyć kilka form reklamy, mających na celu zwiększenie świadomości marki, jak również ściągnięcie ruchu na swoją stronę www wraz z ruchem na profilu firmowym Linkedin. Cechą szczególną którą wyróżnia się reklama na LinkedIn ADS, to możliwość dotarcia do określonej grupy odbiorców w różnych sektorach przemysłu czy usług, a nawet konkretnych firm. Przyjmijmy, że chcesz trafić do menadżerów wyższego szczebla, dyrekcji a nawet zarządu, to w przypadku reklama na Linkedin jest to możliwe! Reklama ta może być wyświetlana dla tak określonej grupy docelowej. Warto wiedzieć, że koszt reklamy jest zwykle niższy niż w Google Ads, ale oczywiście zależy to od rodzaju i zasięgu kampanii. Posiadamy doświadczenie w kampaniach krajowych i zagranicznych w przypadku Linkedin.

Co warto wiedzieć o reklamach Linkedin ADS

Kampanie reklamowe Facebook ADS

Facebook Ads to system reklamowy Facebooka, który umożliwia dystrybucję reklam na Facebook-u oraz Instagramie. Treście sponsorowane, które są wyświetlane na tej platformie społecznościowej są eksponowane użytkownikom mediów społecznościowych jako reklama lub informacja o interakcjach innych użytkowników w postaci kliknięcia w „Lubie to!”. Reklamy ADS na Facebooku należą raczej to najtańszej formy promocji w obszarze reklam ADS. Warto jednak podkreślić, że w zależności od celów kampanii, reklamy Facebooka potrafią być skuteczne! Wymaga to jednak cierpliwości, ponieważ dobrze zaplanowana kampania powinna trwać przynajmniej 4 miesiące, dzięki takiej perspektywie czasowej jesteśmy w stanie realnie ocenić skuteczność reklamy. Wartym podkreślenia jest zjawisko, w którym to dzięki reklamie pozyskujemy polubienia profilu firmowego oraz obserwujących, którzy aktualnie mogą nie skorzystać z reklamowanej przez nas usługi lub produktu, ale nie wykluczone, że mogą oni stworzyć zaangażowanie w przyszłości co realnie przełożyć się może na sprzedaż, dlatego reklama Facebook ADS jest wartościową formą zwiększenia zasięgów.

Co warto wiedzieć o reklamach Facebook ADS

Kampanie reklamowe YouTube ADS

YouTube ADS to kolejny obszar stosowania reklam, który potrafi być wyjątkowo skuteczny. Szczególną cechą reklamy na YouTube jest to, że potrafi być jedną z najlepszych sposobów na dotarcie do szerokiej publiczności za pomocą materiału wideo. Jak podaje serwis YouTube, miesięcznie z jego zasobów korzysta blisko 1,5 miliarda użytkowników na świecie, a w samej Polsce ok 25 mln widzów. Nie ma więc wątpliwości, że tak duża społeczność w jednym miejscu w Internecie daje niemal nieograniczone możliwości reklamodawcom. Obecnie krótkie wideo przed filmem może dystrybuować każdy, więc jest o co walczyć. Jeśli chodzi o reklamę wideo to dobrze, jeśli długość filmu mieści się w granicach 30-60 sekund, ponieważ takie video są z reguły najskuteczniejsze w przypadku serwisu YT.

Kampanie reklamowe YouTube ADS

YouTube ADS to kolejny obszar stosowania reklam, który potrafi być wyjątkowo skuteczny. Szczególną cechą reklamy na YouTube jest to, że potrafi być jedną z najlepszych sposobów na dotarcie do szerokiej publiczności za pomocą materiału wideo. Jak podaje serwis YouTube, miesięcznie z jego zasobów korzysta blisko 1,5 miliarda użytkowników na świecie, a w samej Polsce ok 25 mln widzów. Nie ma więc wątpliwości, że tak duża społeczność w jednym miejscu w Internecie daje niemal nieograniczone możliwości reklamodawcom. Obecnie krótkie wideo przed filmem może dystrybuować każdy, więc jest o co walczyć. Jeśli chodzi o reklamę wideo to dobrze, jeśli długość filmu mieści się w granicach 30-60 sekund, ponieważ takie video są z reguły najskuteczniejsze w przypadku serwisu YT.

Co warto wiedzieć o reklamach YouTube ADS