Reklama Google ADS

Istnieje wiele skutecznych sposobów na promocję produktów lub usług w internecie. Niektórzy wybierają długoterminową strategię SEO, inni inwestują w reklamy w mediach społecznościowych, a część decyduje się na niestandardowe działania, takie jak regularne publikowanie organicznych treści wideo na platformach społecznościowych. Bez względu na wybraną metodę, cel pozostaje ten sam – zwiększenie sprzedaży w internecie. Jednak spośród dostępnych metod najszybsze efekty zwykle przynoszą reklamy Google Ads...

Prowadzenie kampanii Google ADS

Aby osiągnąć satysfakcjonujące rezultaty z reklam Google ADS, należy spełnić kilka ważnych warunków...

Ich skuteczność nie wynika wyłącznie z faktu, że reklamy sponsorowane zajmują najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, ale również z precyzyjnego remarketingu, który dociera do odbiorców gotowych do zakupu. Aby osiągnąć zadawalające rezultaty, konieczne jest spełnienie kilku kluczowych warunków. Oprócz zaoferowania konkurencyjnej stawki za kliknięcie, która stanowi jeden z najważniejszych czynników sukcesu, równie istotne jest stworzenie atrakcyjnej i odpowiednio dopasowanej oferty. Treść reklamy powinna być dostosowana do zapytania użytkownika, tak aby po wejściu na stronę docelową odnalazł dokładnie to, czego szukał, na tym również zależy wyszukiwarce. Co jednak w sytuacji, gdy kilka firm zaoferuje tę samą wysoką stawkę za kliknięcie? W takim przypadku na szczycie wyników pojawi się reklama, której treść najlepiej odpowiada na zapytanie (słowo kluczowe) użytkownika w wyszukiwarce. Wniosek z tego taki, że w reklamach Google ADS nie wystarczy sama wysoka stawka czy efektowna oprawa graficzna reklamy, ważne jest również zadbanie o wartościową, merytoryczną treść na stronie lądowania, która według algorytmów Google przekona potencjalnego klienta do zakupu.

Konwersje rozszerzone Google ADS - jak działają i dlaczego są tak ważne?

W marketingu konwersja następuje w momencie, gdy odwiedzający stronę internetową podejmuje i finalizuje określoną akcję, na przykład zapisuje się do newslettera, wypełnia formularz kontaktowy lub dokonuje zakupu. W efekcie zwykły użytkownik zmienia się w potencjalnego klienta, a jeśli zdecyduje się na zakup – staje się rzeczywistym kupującym.

Jednym z ważnych elementów efektywnej kampanii reklamowej w Google Ads jest śledzenie konwersji. Konwersje to działania tj. kliknięcie w numer telefonu, wysłanie formularza, dokonanie zakupu, wypełnienie formularza, czy pobranie pliku. Oczywiście można tworzyć znacznie więcej i bardziej zaawansowanych zdarzeń, które definiujemy jako konwersje. Dzięki temu możliwe jest jeszcze dokładniejsze monitorowanie działań oraz skuteczniejsza optymalizacja kampanii.

Google Ads wprowadziło funkcję konwersji rozszerzonych – bardziej złożone rozwiązanie umożliwiające przesyłanie adresu e-mail użytkownika, który dokonał lub próbował dokonać zakupu, w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na jego temat. Funkcja ta pozwala określić, czy użytkownik korzysta z konta Gmail, analizując szczegółowo dostępne informacje o nim oraz jego potencjale. Wykorzystuje te dane w sposób bezpieczny (bez ich udostępniania) i skutecznie zachęca użytkownika do zakupu za pomocą różnych form reklamy.

Prowadzenie kampanii Google ADS cennik

Projektowanie i realizacja kampanii Google Ads obejmujących różnorodne strategie dopasowane do celów marketingowych firmy...

Projektowanie i realizacja kampanii Google Ads obejmujących różnorodne działania i strategie dopasowane do celów marketingowych. Do dyspozycji mamy szeroki wybór kampanii tj.: reklamy w sieci wyszukiwania, kampanie produktowe, kampanie Discovery, kampanie w sieci reklamowej czy kampanie Performance Max. Instalujemy kody śledzenia za pomocą Google Tag Manager, integrując je z Google Analytics, a także wsparcie w zakładaniu konta Google Merchant Center, zapewniając skuteczne działania reklamowe. Oferujemy to wszystko w cenie już od 400 zł netto miesięcznie, wraz z prowizją w wysokości 10% netto od wykorzystanego budżetu reklamowego. Wskazana prowizja procentowa obowiązuje do kwoty 30 000 zł miesięcznie. W przypadku przekroczenia tej kwoty stawka procentowa ustalana jest indywidualnie.

Jeśli masz pytania lub jesteś zainteresowany porozmawiajmy...

Dobrze skonfigurowane ADSy są w stanie dawać przewagę na tle konkurencji oraz zwiększać rozpoznawalność Twojej marki.

Pytania i odpowiedzi

Ile kosztują kliknięcie w reklamę?

Koszt kliknięcia zależy od konkurencyjności branży, produktu lub usługi. Może wynosić zaledwie kilka groszy, ale w niektórych przypadkach sięgać nawet kilkudziesięciu złotych.

Z naszych doświadczeń wynika, że przy lokalnym targetowaniu reklam, na przykład na obszar dużego miasta i jego okolic, miesięczny budżet może wynieść poniżej 1000 zł brutto.

Odsłuchaj 2 minutowy podcast

SPRAWDŹ JESZCZE TO:

Porozmawiajmy o szczegółach

    Inne nasze usługi

    Sprawdź nasze ostatnie realizacje...

    Jak efektywnie budować synergię w obszarze wsparcia społecznego, a jednocześnie poszerzać zasięg marki i budować jej pozytywny wizerunek?